Tomuś

Jeden z moich nowszych nabytków. Znalazłam nowy lumpeks, gdzie od czasu do czasu trafiają się lalkowe skarby. Tomuś był nie tylko czysty, ale w ogóle nie zniszczony, jak nowy. Nie ma tylko ubranka, ale za to posiada sygnaturkę. Na karku ma napis Peterkin. Tomeczek jest niewielki, ma 20 centymetrów wielkości; materiałowe ciałko wypełnione wsypem kulkowym i szklane oczęta.


holly world doll




Firma Peterkin UK Ltd istnieje w Wielkiej Brytanii  od 1948 roku, a swoją siedzibę ma w Leicester. Produkują różne zabawki, w tym linię lalek Dolls World - Lalki Świata. Firma wyprodukowała i wypuściła na rynek też laleczki mniejszych rozmiarów: 7" (18 cm) z serii Little Loves Bunny i właśnie takie 20 centymetrowe (8") zwane "lalkami do kieszeni" o imieniu Holly. W tej serii znalazły się dwa dzidziusie; najprawdopodobniej chłopczyk i dziewczynka, choć oba bobasy mają takie same imię. Różnią się  tylko kolorem ubranka.  No chyba, że obie lalki to dziewczynki.




Moja Holly to jednak jak dla mnie facet i zostanie Tomeczkiem na zawsze.






W planach mam wyposażyć go w jakieś ciuszki i może w jakieś łóżeczko.


Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. o tak, ma w sobie coś urokliwego ....

      Usuń
    2. jak nigdy dotąd - zafiksowało mnie na punkcie bobasów -
      właśnie czekam na swego pierwszego newborna - słodziaka :)

      Usuń
    3. Czekam z niecierpliwością by pooglądać 😊

      Usuń
  2. Ładny bobas.Jakiś czas temu w ciucholandach (lumpeksach) także zaczęłam rozglądać się za zabawkami.Można naprawdę znaleźć skarby.Mam takiego misia wypchanego trocinami-leżał w pojemniku i jakoś nikt go nie brał.Wzięłam,zapłaciłam za niego jakieś 2-3 zł.Przyniosłam do domu i zaczęłam gmerać po internecie w poszukiwaniu informacji na temat tego miśka.I jest...skarb.Miś Steiff. Nie ma w uchu sygnaturki,ale jest wyczuwalna dziurka po niej.Po przeczytanym opisie,jakie cechy miał oryginalny miś Steiff jestem pewna,że to właśnie oryginał.Miś zostaje u mnie,bo bardzo przypadł mi do gustu.Jako dziecko miałam małego miska również wypchanego trotami i był ze mną około 16 lat i żałuję,ze go nie mam do tej pory.To był mój najlepszy przyjaciel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję misia, moje największe skarby pochodzą z lumpeksów. Życzę kolejnych udanych zakupów.

      Usuń
  3. Tomuś! Tomek w 100% ! Słodki buziak! Jest rozkoszny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak ! To zdecydowanie jest Tomaszek !!! Słodziak :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też taki bobas mieszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też taki bobas mieszka :-)

    OdpowiedzUsuń