I nadszedł Nowy ...

Nowy Rok oczywiście. Dawniej wróżono sobie w pierwszy dzień nowego roku co też przyniesie. Patrzono na plony, na pogodę, urodzaj itp. Jest takie powiedzenie, że jaki Nowy Rok taki cały rok. Jeśli tak, ten ten co teraz się zaczął będzie pełen niespodzianek. Miałam wizytę nie zaproszonych acz miłych gości, sporo zaskoczenia od domowników, a zaczęło się od samego ranka. Gdy nieprzytomna po całonocnych szaleństwach wstałam skoro świt o 13.00, to zamiast na kapcie napatoczyłam się bosą stopą na reklamówkę, a tam ....  nowe stadko śmietnikowych panienek od Dziadka z Wąsami.
(kto nie wie o co chodzi    kliknąć tutaj !!!  ).
Reklamówka skrywała kilka barbiowatych, Stefkę i trzy panny od Disneya.




Oczywiście nie może obyć się bez noworocznych postanowień, moje nie jest oryginalne:  NIE KUPOWAĆ WIĘCEJ LALEK !!!  Tak tak, dokładnie. Powinnam mieć szlaban. Może jakaś policja lalkowa mnie zamknie, (albo przynajmniej zablokuje mi konto); będę wdzięczna. A dlaczego ? Ano dlatego, że zalegają mi tabuny lalek, których jeszcze nie pokazałam, więc powinnam zająć się starymi zbiorami a nie dokupywać kolejne. Ponadto sterta dwóch siat czeka na: nowe włosy, nowy makijaż, nowe ciuchy, a każdy nowy nabytek, to kolejne zadanie. Zobaczę jak długo wytrwam :)
Ps: Nie długo, właśnie zakupiłam na allegro ślicznego rudzielca !!! To tyle w kwestii noworocznych postanowień.

Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Mnie też często kuszą niekontrolowane zakupy lalkowe, ale staram się je opanowywać.Jak mnie bierze ochota na nową lalkę to biorę się za szycie, to studzi mój zapał:)

    Czekam na rudzielca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, to nieładnie ale zazdroszczę Dziadka ...
    Mój Mąż obciął mi lalkowe fundusze chodząc ze mną wszędzie po zakupy - nawet do drogerii- ale i tak sobie jakoś poradzę , bo "chcieć to móc " ;) . Faktem jest, że mamy się przeprowadzać a lalek przybywa ale... radość z polowania na lalki jest bezcenna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak chcę! :-D

    A takiego postanowienia to właśnie trzeba zakazać... Jest tyle pięknych lalek do kupienia! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam myślę , że NIE KUPOWAĆ WIĘCEJ LALEK :)))) nie wypali . To słabość którą ciężko opanować. Ja życzę jak najwięcej lakowych zakupów . Więc z przyjemnością zobaczę co to za rudzielec. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego w 2014! ;-)

    OdpowiedzUsuń